WALLY & ROY | DA NANG & HOI AN PRE WEDDING

In this photoshoot, besides Hoi An, there is also interesting and unique spot in Da Nang City, which is Ngu Hanh Son Marble mountain. This is a famous tourist destination, but often few couples come to take wedding pictures because it takes more time to travel as well as a lot of tourists. We tried very hard to take some photos here at the request of our couple and got very impressive photos with the rays of light from inside of the cave

In addition, we also visited a secret beach on Son Tra peninsula, where only locals know and almost no tourists. We always love to find and explore new places. You will also see that we often stop anywhere on the road so that we can capture more beautiful scenes if itinerary and time permit.

Trong bộ ảnh này ngoài phố cổ Hội an, còn có một địa điểm chụp khá lạ và độc đáo ở TP Đà Nẵng, đó là danh thắng Ngũ Hành Sơn. Đây là một địa điểm du lịch đẹp nhưng thường ít người đến chụp do phải mất thêm thời gian di chuyển cũng như thường rất đông du khách. Chúng tôi đã rất cố gắng chụp một số ảnh tại đây theo lời đề nghị của khách và đã có những bức ảnh rất ấn tượng với các tia sáng từ bên trong hang động.

Ngoài ra chúng tôi còn đến một bãi biển trên bán đảo Sơn Trà, nơi chỉ có người địa phương biết và hầu như không có du khách, chúng tôi luôn ưa thích tìm kiếm, khai thác các địa điểm mới lạ. Các bạn cũng sẽ thấy chúng tôi cũng thường dừng lại tại một số cảnh đẹp dọc đường đi nếu như lịch trình và thời gian cho phép.